Tuesday, February 08, 2005

Imi facui si eu blog

Ma aliniez si eu la restul lumii si imi fac blog... Ideea mi-a venit dupa ce, intr-o noapte ploioasa de Louisiana, cand plangeam de disperare, singuratate si dor de casa, am dat peste eseul unui roman plecat in Franta, Alex Brie. Mie mi se pare incredibil, exceptional de frumos... puteti sa il cititi daca dati clic pe titlul postului asta. Bine, eu sunt si subiectiva, dar... mi l-am pus pe perete si il citesc in fiecare zi...
Eram destul de reticenta la ideea de a-mi posta gandurile pe net, dar poate in felul asta o sa tineti toti pasul cu mine, decat sa trimit mailuri sacadate din ani in Pasti la cine apuc... O sa o incerc si pe asta... De cand am plecat tin un jurnal, parca ma ajuta putin sa imi mentin sanatatea mintala, dar sincer am inceput sa ma dezobisnuiesc de scrisul de mana... din pacate m-a ajuns si pe mine boala asta... parca mai degraba imi vine sa scriu pe laptop... ca tot stau toata ziua cu el in brate...

Revin in curand.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home