Tuesday, March 01, 2005

Happy Martisor!

Azi era ziua cand ma duceam la scoala si primeam multe martisoare, si radeam cu Alina de cele mai traznite, sau le schimbam intre noi. Era frumos de martisor...

In 2 saptamani o sa am iar vacanta o saptamana, faimoasa "spring break", in care toata lumea pleaca. Ma deprima chestia asta. Nu am fost niciodata obsedata de chestii de genul asta, de date anume cand TREBUIE sa faci ceva, gen mers obligatoriu la mare de 1 Mai, sau Valentine's Day etc etc. Dar totusi gandul la inca o saptamana in care voi fi singura persoana ramasa in campus, 9 zile cu tot cu weekenduri... 9 zile de totala solitudine. Va trebui sa ii vad pe toti cum pleaca, zambitori si fericiti, cu prieteni si prietene, sau ducandu-se acasa, urcandu-se in masinile parintilor... si va trebui sa ii vad cum se intorc, la fel de zambitori. As fi vrut sa merg la New Orleans, dar nu am curajul sa merg singura din oras in oras asa, sa n-am unde sa stau, sa n-am pe cine sa sun daca raman pe undeva. O sa merg eu si la New Orleans, candva. Sper. Oricum, lucrurile merg mai bine cand am scoala si servici, saptamanile trec extrem de repede. Problema e perioadele astea fara scoala. Astea trec infernal de greu, si de fapt in timpul ultimei astfel de vacante s-a inrautatit atat de tare depresia mea. Sper de data asta sa nu se mai intample, macar acum stiu care e pericolul, si o sa fac tot posibilul sa evit o noua cadere. Sunt destule dvd-uri de vazut, destule carti de citit, si God knows destul de munca de muncit. Dar, cu toate astea, stiu de pe acum cata tristete si furie se va aduna in mine cand ii voi vedea pe toti cum pleaca, si eu voi ramane. Singura.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home