Friday, February 18, 2005

Louisiana Skies


P1210001
Originally uploaded by jovi girl.
pentru Mihai cel mare si albastru

Tata avea o vorba, "acu e luni, joi vine gunoiul, si iar e weekend." Saptamanile trec extrem de repede cand am scoala si servici. De cele mai multe ori am senzatia ca ieri am plecat de acasa pentru prima oara, si cand ma gandesc ca la sfarsitul semestrului asta voi fi completat un an intreg de facultate in America, efectiv nu imi vine sa cred. Poate si de-asta ma simt atat de homesick, pentru ca inca nu m-am obsinuit cu situatia. Inca mi se pare un vis, mi se pare ceva incredibil. Eu, care nici macar cu trenul nu am fost acasa, si care din tot Bucurestiul stiu sa ajung doar la liceu si la Romana, sa fiu deodata aici, atat de incredibil de departe. In curand, aproape un an... un an de la terminarea liceului... ce soc a fost asta pentru mine! Multe lucruri ai impresia ca vor dura pentru totdeauna... Un an de cand a trebuit sa ma maturizez cu 10 ani... si tot copil am ramas!
Inca ma mai uit la pozele de la absolvire, si nu imi vine sa cred ca s-a terminat totul.

Azi am primit un mail superb, care insa m-a surprins enorm de mult. In viata niciodata nu iti iese nimic asa cum te astepti sa-ti iasa. Constat cu stupoare ca exact oamenii care eram convinsa ca vor citi blogul, nu il citesc, si in schimb niste oameni la care nu m-as fi gandit vreodata, il citesc. Ceea ce nu ma deranjeaza, dar ma surprinde. In orice caz... multi dintre ei au ajuns sa ma cunoasca poate mai mult si mai indeaproape decat ar fi facut-o vreodata "live". Toata chestia cu plecatul a avut niste consecinte pe care nu as fi putut sa le anticipez, si m-a schimbat in feluri in care nu as fi crezut posibil. Distanta enorma care ma separa de casa nu a facut nimic altceva decat sa ma apropie mai mult de casa, mai mult decat am fost vreodata. Ironic.

La servici lucrez acum cu un prof de mate, care e de parere ca sunt "a pure mathematician", cu care ma inteleg foarte bine, si care mi-a pus in brate 2 carti cu metode numerice pentru ecuatii diferentiale cu derivate partiale, si tot ce tre sa fac e sa le invat. Deci practic sunt platita ca sa lucrez la mate! Hah, ce slujba mai buna pentru mine?? :) asta ma face putin mai fericita, sa am mintea ocupata cu ceva care ma intereseaza cu adevarat...

Si iata ca iar e weekend. Another lonely weekend in Louisiana. Luna februarie e ca si terminata, martie si aprilie vor trece intr-o clipita, iar apoi va veni in sfarsit mult ravnita luna mai. Sweet may, when I'm coming home...

Si iata ca te vazusi si "pe sticla", Mihai cel mare si albastru :)

2 Comments:

At 12:39 AM, Blogger Dragos Novac said...

dar tu ce anume studiezi in louisiana, if that's not too much to ask? :)

 
At 10:32 AM, Blogger Irina said...

Eu studiez matematica, si Computer Science. Inca nu m-am decis daca sa fac chiar double major sau doar un minor in CS, pentru ca interesul meu major este matematica. No, it's not too much to ask :)

 

Post a Comment

<< Home