Tuesday, February 22, 2005

Raci


crawfish
Originally uploaded by jovi girl.
Da, oameni buni, am mancat raci!!! Nu credeam, dar am facut-o si pe asta. Chiar destul de acceptabili, mai ales atata vreme cat mi-i curata seful meu, Ed, si cat nu ma uitam la ei!

Experienta pe care o asteptam a fi interesanta, a fost exact asa. Dupa problemele pe care le-am avut de curand, cei de la servici au fost de parere ca sunt sanse sa mi se intample din nou, ceea ce e absolut adevarat, asa ca m-au pus sa ma duc la counselor. Cum mereu am fost un fan al Clanului Soprano, am zis ca merita sa ma duc macar o data, sa vad si eu cum e. Ma asteptam sa fie o tampenie inutila, dar spre surprinderea mea, mi-a placut extrem de mult, asa ca o sa mai repet experienta. E fantastic sa stii ca poti sa spui cuiva absolut ORICE, fara sa fii judecat, fara sa primesti o spranceana ridicata, in cel mai rau caz sa primesti un sfat bun. E foarte posibil sa primesc mai multe sprancene ridicate pentru ca mi-a placut chestia asta, de aceea aveam si ceva emotii sa scriu asta pe blog. Dar, I don't really care. Cum nu am prieteni aici (ma refer la prieteni de varsta mea, nu la cei de la servici, care imi sunt fara indoiala niste prieteni minunati) acum am pe cineva care imi asculta aberatiile timp de o ora pe saptamana, si pe gratis!

Imi place enorm sa lucrez cu Horst (profesor neamt de matematica) si simt ca pasiunea pentru matematica imi reinvie din ce in ce mai mult. Apatia si dezinteresul total care m-au dominat in ultima vreme incep sa se evapore, rapid si sigur...

2 Comments:

At 7:28 AM, Anonymous Anonymous said...

Exista oameni care au o aura de generozitate,generozitate in sens larg:cei care daruiesc un zambet,o poezie,o stiinta si o fac cu drag...a sta in preajma lor e o bucurie!si mai exista ceva dincolo de generozitate, ceva inefabil,care e bucuria impartasirii unei pasiuni, a unui gand bun,ceva care te cucereste si te inconjoara si care te apropie de ingeri.Vorbesti cu drag si pasiune de matematica ...deci ingerul te bate pe umar...

 
At 7:41 PM, Blogger Irina said...

Mihaela, iti multumesc pentru comentariile atat de frumoase. Intr-adevar, aici ai vazut prin mine... inca de la 5 ani, cand am demonstrat teorema lui Pitagora, mama a stiut ca ingerul asta "matematic" e prieten bun cu mine si l-a tinut langa mine...

 

Post a Comment

<< Home