Saturday, February 26, 2005

Rain Man

Din motive necunoscute, l-am visat pe Tom Cruise azi-noapte (frumos vis...) asa ca m-am dus sa inchiriez niste filme cu el. Tocmai am revazut cu mare placere Rain Man... Superb film, poate o sa si cumpar DVD-ul...

Am fost certata ca am fost lenesa cu blogul in ultimele zile. Well, viata a intrat cat de cat in normal, scoala, servici si Blockbuster in mare... Acum e partea aia din film cand se pune muzica pe fundal cateva minute, si se arata cum rasaritul se transforma in apus, cerul innorat se lumineaza si se arata copacii inmuguriti, peronajul principal e aratat trecand grabit prin campus, sau noaptea tarziu la birou... In film acum se arata ca trece timpul. Pana la urmatoarea intorsura in actiune, doar trece timpul... Asta dureaza cateva secunde in film, in realitate ceva mai mult.

Pana una alta, am decis de ceva vreme ca ma voi intoarce aici la toamna. Nu am decis asta din motive rationale (evident, eu si ratiunea...) ci pur si simplu pentru ca am simtit ca asta trebuie facut. Asta trebuie sa fac. O simt. That simple. Just do it. Va fi greu... Cateodata foarte greu. Dar daca am trecut peste perioada asta, voi trece si peste altele. Cam atat din Louisiana for now...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home