Monday, February 21, 2005

Dupa examen

Inca un examen out of the way, mai am unu joi, si am scapat pentru cel putin 2 saptamani. M-am enervat dupa examen ca inca nu era deschis la orez. Damn.

Mi-a luat cam o saptamana sa inteleg sistemul semafoarelor cu buton, dar si mai mult mi-a luat altceva... Am observat de cand am venit aici ca toaletele din toate cladirile au o cabina cam de 4 ori mai mare decat celelalte normale. Chiar nu intelegeam la ce bun atata risipa de spatiu. In sfarsit, dupa aproape o luna, am inteles, coreland si cu semnul de pe usa, care e rostul: spatiul ala este pentru ca sa poata intra cei in carucior. Am ramas stupefiata. Eu nu m-as fi gandit, nu mi-am pus niciodata problema, ce face un om in carucior, daca are nevoie sa mearga la toaleta intr-o cladire publica. Americanii sunt ciudati, straini, si le place sa poarte papuci prea mult, pana si iarna, in papuci si ciorapi. Dar uite ca lor le-a trecut prin minte intrebarea asta, au gasit un raspuns, si au rezolvat problema. Sau poate ca un invalid a ridicat timid mana si le-a atras atentia, dar diferenta e ca aici l-a si ascultat cineva. Papucii lor de americani......

Azi ma asteapta o experienta cel putin interesanta, despre care nu m-am decis daca sa scriu pe blog sau nu... Va tin in suspans :P

3 Comments:

At 1:33 PM, Blogger Dragos Novac said...

Toalete pentru persoane cu handicap sunt destul de obisnuite oriunde in Europa. Pana si in Romania. :)

 
At 1:44 PM, Blogger Irina said...

In Europa nu am fost, si in Romania nu am vazut niciodata pe unde am fost eu... :)

 
At 4:41 AM, Anonymous Anonymous said...

M-a uimit ca ai gasit ceva frumos de spus pana si despre acest lucru...se pare totusi ca acolo exista un dramatism al vietii si o intensitate a gandului care te face mai treaz si mai atent la cel de langa tine,la aproapele tau in adevaratul sens al cuvantului...si "ascultand" vine astfel mai aproape...se pare ca totusi americanii sunt mai profunzi si mai sensibili decat pare la prima vedere,sau poate tu ai reusit sa ajungi la marile calde din sufletul lor.

 

Post a Comment

<< Home