Wednesday, February 23, 2005

Plush


Animale
Originally uploaded by jovi girl.
Mai nou cea mai mare bucurie pe care pot sa mi-o fac pe aici e sa imi iau animale de plus. Am fost in culmea fericirii cand dupa Valentine's Day, toate animalutele de ocazie erau la 50% reducere, le-am cumparat pe toate. Mor dupa rata aia. Azi de fericire ca am luat salariu mi-am mai luat un urs, pe care il iubesc la nebunie. Are asa o moaca oropsita... Nu stiu de ce, dar imi fac bine... Imi face bine sa le tin in brate si sa ma minunez cat sunt de moi si pufoase... Probabil pentru ca mi-e atat de dor de pisici.

Lucram la mate si am lasat iTunes sa cante, si a inceput o melodie pe care nu am mai ascultat-o de multa vreme.. de fapt de numai o luna si un pic, dar mi se pare ca au trecut ani intregi de atunci... de la a doua mea plecare in State... nu cred ca o sa uit drumul ala vreodata. Nu pot sa inteleg cum de am facut asa ceva, dar mi-am uitat tocmai CD-playerul cand am plecat de acasa plangand. Mi-am dat seama de-abia la aeroport, cand despartirea de parinti a fost infiorator de dureroasa... era prea tarziu sa mergem inapoi dupa el... gandul de a calatori cele peste 30 de ore care imi iau sa ajung aici, fara sa pot asculta muzica, de a sta asa aiurea timp de 10 ore in drumul de la Paris la Atlanta era prea mult pentru mine... mi se parea ca lumea se prabuseste peste mine si ca nu voi supravietui drumului. Fara muzica sunt un om mort... Dar, nu mai puteam face nimic, si trebuia sa ma resemnez... asa ca iata-ma asezata in avionul spre Paris, la geam, plangand incetisor, fericita ca nu sta nimeni langa mine sa ma vada. Dupa vreo 10 minute, apare pilotul langa mine, care ma intreaba zambitor "domnisoara Craciun?" si eu zic da, gandindu-ma ca cine stie ce mai vrea si asta. Iar pilotul imi inmaneaza gentuta mea draga, cu CD-playerul. Iar am avut asa o secunda in care m-am pierdut complet, intrebandu-ma daca chiar am innebunit de tot... Privirea mea i-a spus pilotului ca mi-a daruit ceva mai pretios ca aurul. Mi-am dat seama ca ai mei au facut ceva, cumva, si mi-au adus gentuta...... Am fost coplesita de cat de mult ma pot iubi, si am izbucnit din nou in lacrimi, mai mult lacrimi de uimire... de uimire cata dragoste imi poarta...

Tot drumul spre Baton Rouge am plans, cu scurte pauze de somn confuz si nelinistit, si am ascultat o singura melodie... 3 Doors Down, "Here without you"... Toate astea mi-au revenit in minte acum, cand am auzit din nou aceasta melodie, pe care o consider melodia esentiala si reprezentativa pentru experienta mea americana. Imi facusem un intreg playlist pentru drum... melodiile de plecare, melodiile de drum... de "on the road"... Metallica, "Turn the Page" (here I am, on the road again... whne you're riding 16 hours, there's nothing much to do, and you don't feel much like riding, you just wish the trip was through... ma intareste cat de cat, ma gandesc ca daca batranul Hetfield poate, pot si eu...) Green Day, "Boulevard of Broken Dreams" (I walk a lonely road, the only one that I have ever known, don't know where it goes, but it's only me and I walk alone... my shadow's only one that walks beside me...) Aerosmith, "Dream On" (Half my life is in books' written pages/ Live and learn from fools and from sages/ You know it's true/ All the things, come back to you/ Sing with me, sing for the year/ Sing for the laugh and sing for the tear/ Sing with me, if it's just for today/ Maybe tomorrow the good Lord will take you away")

si Springsteen, "Streets of Philadelphia", Mark Knopfler, "Sailing to Philadelphia" (ar trebui sa vizitez orasul ala intr-o zi...) sau Sting, "Fields of Gold", ultimele poate in primul rand pentru ca suna atat de trist...

Cu toate astea, am ascultat o singura melodie...

"A hundred days had made me older
since the last time that I saw your pretty face

A thousand lights had made me colder and I don't think I can look at this the same

But all the miles that separate
They disappear now when I'm dreaming of your face

I'm here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I'm here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight it's only you and me

The miles just keep rollin
as the people either way to say hello
I've heard this life is overrated
but I hope that it gets better as we go

I'm here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I'm here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it's only you and me

Everything I know,
and anywhere I go
it gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls,
when it's all said and done
it get hard but it won't take away my love"

1 Comments:

At 3:18 PM, Anonymous Anonymous said...

E ceva atat de coplesitor, dureros si superb in ce povestesti incat l-am citit de cateva ori si parca ma uit la un film care-mi place foarte mult, si cand il revad imi place altceva de fiecare data, e atmosfera atat de sincera si curata in jurul tau, e si lumina si mai ales multa muzica si in ea o cautare dureroasa de un sine absolut care razbate in tot ce faci, esti minunata!

 

Post a Comment

<< Home