Wednesday, February 16, 2005

Am un comentariu!!

Am si eu un comment pe blog! Ziua asta incepe bine. Am doua examene azi, am reusit sa ma pregatesc pentru amandoua, against all odds. Nu mai credeam, dar cand vine scadenta reusesc sa ma adun si sa imi iau A-urile. Cel putin deocamdata.

Am descoperit ca mare parte din sentimentele, grijle si senzatiile pe care le ai ca "plecat" nu pot fi intelese decat de un alt "plecat". Si nu, afirmatia ca ai fost 2 saptamani in Franta sau in Grecia nu te transforma in "plecat"... De aceea nici nu ma mai supar pe multi prieteni de acasa, pentru ca nu au cum sa inteleaga, nu cred ca e vorba ca nu ar vrea sau nu ar incerca. In orice caz, am fost surprinsa ca o manuta de oameni au reusit sa inteleaga cate ceva, sau daca nu, macar sa accepte ca situatia mea ar putea fi "more than it seems at a first glance", si sa imi spuna "imi dau seama ca nu am cum sa inteleg exact prin ce treci tu, dar daca chiar nu iti place si te chinui asa, eu zic sa vii acasa, ca nu are rost." (multumesc Liviu si Mihai Anghel (lol, sorry, tot nu pot) sunteti niste scumpi) Asta nu inseamna neaparat ca o sa zic "ok, ma intorc", dar sunt niste cuvinte pe care aveam pur si simplu nevoie sa le aud. Pentru mine, pentru linistea mea. Intelegeti voi ;) Nu mai zic de ai mei, care by default sunt the best, dar inca o data Alina m-a socat prin cat e de "tuned in to my feelings". Si eu la ale ei... Special connection there... very special... Deci mai devreme poate ca am generalizat prea repede...

E spre 6am... ma intorc la tocit la biologie... Ma simt ca la liceu cand invat la biologie, antropologie.... etc etc...

2 Comments:

At 6:44 AM, Blogger Cezar said...

Blogul tau m-a surprins, în primul rând pentru ca are acelasi templat ca al meu, iar în al doilea deoarece am vazut ca postezi pe teme pe care le-am abordat si eu de mai multe ori (prin ianuarie). Desigur, ceea ce scrii tu e mult mai intens, mai detaliat.

Nu te da batuta! Pentru ca toti au încredere în tine, chiar si când tu însati nu te mai regasesti.

Cezar

 
At 8:18 AM, Blogger Irina said...

Iti multumesc mult, Cezar. Nice to meet you. :)

 

Post a Comment

<< Home