Wednesday, February 16, 2005

Goodbye PowerBook, love you always...

Hm, blogul meu incepe sa starneasca reactii :) am petrecut multe nopti citind zeci de bloguri si forumuri cu si despre romani "plecati". Sunt cu sutele, daca stii unde sa cauti, e un network foarte puternic. Which I'm glad to be part of...

Azi am dat PowerBook-ul inapoi :(( mi-au dat de la servici un PowerBook timp de o luna, dar cum nu prea se dau din astea la undergrazi, am ramas cu un iBook incepand de azi. Eram si sunt indragostita de acel PowerBook, cred ca am ramas semestrul asta mai mult pentru el :P Superb, superb... Mi se pare pur si simplu frumos, perfect, the PowerBook is just... BEAUTY... desigur, ma voi "multumi" si cu un iBook. Oricum nu visam eu acasa sa am asa ceva :P dar oricum, despartirea de PowerBook a fost trista, and I sure will miss it... aveam o relatie speciala cu el... lol... Imi trecea prin minte sa imi iau unul second hand de aici, daca nu ma mai intorc la toamna, macar sa raman cu un PowerBook, ca postere cu U2 si Nirvana mi-am luat :P Dar, chiar si la second hand nu exista sub $1600, asa ca... data viitoare.

Cam asa e si cu should I stay or should I go... PowerBook e acasa, iBook e Louisiana... am ramas cu iBook deocamdata, si e ok, e demential de misto, dar tastele nu fac acelasi sunet, si nu se apasa la fel, iar touchapadul e greoi, fata de PowerBook... tot la PowerBook-ul cel drag imi e sufletul, dar pana una alta ma inteleg binisor cu asta... as putea sa imi linistesc lacrimile, as putea sa imi cumpar un PowerBook, si as putea sa plec acasa in mijlocul semestrului... dar costul e prea mare. Asa ca... make do with what we got, until sweet summer ;)

Ooooooh we're half way there, ooooh, living on a prayer, take my hand, we'll make it I swear, ooo, living on a prayer....

Am fugit la test la fizica.

2 Comments:

At 9:53 AM, Anonymous Anonymous said...

Off, PowerBook-urile astea au "frant" atatea inimi... Acum 4 ani am primit si eu unul de la firma si a fost dragoste la prima vedere. Cei patru ani petrecuti impreuna ne-au legat pe viata, as putea spune. Nu m-a dezamagit niciodata, in cele mai critice momente s-a comportat exemplar iar degetele mele se simt "mangaiate" de fiecare data cand ating tastatura.
Iti inteleg tristetea si iti doresc sa reusesti sa-ti cumperi unul si... sa vii acasa.

 
At 10:13 AM, Blogger Irina said...

Hah, multumesc... Multi cred ca bat campii, dar adevarul e ca o data ce ai pus mana pe unul, pe tastatura aia care "mangaie" degetele si alinta ochii... chiar e dragoste (vesnica) la prima vedere :)

Thanks pentru comment! :)

 

Post a Comment

<< Home