Friday, November 04, 2005

Chill

Ok, toata lumea chill... stiu ca ultimul post a fost putin sinistru, dar na. Se mai intampla. Nu stiu de ce ia toata lumea atat de in serios - a fost chiar atat de sinistru? ;) Serios acum, eram chiar suparata in noaptea in care am scris ce am scris, si Cezar poate depune marturie - ;) - si nu de dor de casa, nu de probleme cu banii, ci din cauza unei probleme strict personale. Oricum, la cateva ore dupa ce am scris, am pus un Aerosmith sanatos, si dansam prin casa cu vaca mea rosie, pe "Rag Doll"... Asa sunt eu, ma schimb de la o secunda la alta si initiatii sunt obisnuiti... Nu zic ca traiesc superficial ceea ce simt, dimpotriva, simt poate prea mult totul, deci nu zic sa nu ma luati in serios... dar fiti totusi constienti de faptul ca nici o stare nu ma tine prea mult, si ca daca acum vorbesc despre ingeri cazuti si apocalipsa, exista sansa sa ma descarc si sa ma linistesc prin asta, si cateva minute mai tarziu sa fiu perfect calma, sau poate chiar sa fiu atat de beata de fericire incat sa dansez pe Jennifer Lopez. (si atentie ca am zis "beata" ;) )

Cred ca asta poate constitui un fel de problema de personalitate, dar it works for me, si macar nu se plictiseste nimeni cu mine ;)

1 Comments:

At 3:03 AM, Blogger Sorin said...

Asa mai merge.Multumesc.
Iti place ce inveti si cum se invata la LSU? Cu jobul cum te impaci? Ce mai face Cindy?
Imediat dupa Katrina ai privit in afara eului tau mai mult decat in ultima vreme.
Se pare ca atunci cand oamenii se concentreaza prea mult asupra propriilor viscere, zambesc rar si ra^d si mai rar.
Cu multi ani in urma era la moda un cantec "Esti frumoasa cand ra^zi"

 

Post a Comment

<< Home