Sunday, October 09, 2005

toamna

Dupa multe luni de caldura insuportabila, o toamna melancolica si racoroasa s-a lasat peste Baton Rouge, ca o inserare luminata de un felinar singuratic, pe o straduta laturalnica... Toamna asta e atat de frumoasa incat inclina balanta cu probleme. Ma bucur singura de soarele portocaliu, de lumina curata care se scurge printre crengi, de miile de promisiuni care se scurg o data cu ea, promisiuni ca va fi bine... LSU are totusi un campus superb, oricand gasesti o alee cu pietre asezate aiurea, tivita de copaci in floare pe ambele parti, oricand gasesti o banca sau o scara sub un copac la umbra... mi se face brusc frica la gandul ca ar trebui sa o iau de la zero in alta parte... frica nu m-a oprit nici inainte, si o sa o fac si pe asta daca e cazul, dar nu cu toata inima... am ceva oferte si posibilitati, unele destul de promitatoare, dar inca mai sper ca se va rezolva situatia aici.

De la o vreme, ceea ce ma trezeste in fiecare dimineata este lumina foarte alba care intra pe fereastra. Inca invelita in somn, am senzatia ca e lumina aceea de iarna de acasa, lumina albita de zapada... si zambesc cu ochii inchisi, si ma astept in orice clipa ca Max sa sara pe mine direct de afara, ca un botz de frig, acoperit cu zapada... numai gandul imi da fiori, si ma ascund mai bine sub patura... deja in punctul asta am fost constienta prea mult, si am gandit prea multe ganduri - ma trezesc... cea mai apropiata pisica e la adapostul de animale.

Ce ma enerveaza cel mai tare zilele astea? Mahalagismele. "The he-says she-says bullshit" dus la cotele barfei tipic romanesti. Reactia mea este ca afisez indiferenta, si chiar nu ma afecteaza si nu ma intereseaza barfele in sine. Dar ma enerveaza. Genul asta de comportament reptilian, susotit si ieftin, ma enerveaza extrem de tare si nu il inteleg. Ca atunci cand cineva lasa o cana de lapte in frigiderul de la servici pana se face verde - nu ma afecteaza personal, dar ma enerveaza.

Citatul zilei.
" - But I thought you wanted to live alone...
- I thought I'd like it, I thought I'd have all this time to be alone with my thoughts and stuff... turns out I don't really have that many thoughts..."

1 Comments:

At 5:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Foarte frumoase rindurile tale despre toamna. ai inspiratie si talent...te-ai gindit vreodata sa te faci scriitoare?
Ne cam lipsesc scriitoarele cu talent.
Iulian Stanciu - Ploiesti

 

Post a Comment

<< Home