Wednesday, May 11, 2005

The numa numa song

Acum putem fi fericiti. Romania nu mai este cunoscuta numai pentru Dracula si copii abandonati, acum avem "the numa numa song". Sunt convinsa ca marea majoritate din cititori cunosc micul videoclip cu tipul care "canta" pe O-Zone, "Dragostea din tei". Ei bine, in America, acest tip (care e de fapt din Jersey, nu din Romania, contrar felului perfect in care pare sa pronunte cuvintele) si webcamul lui, impreuna cu melodia romaneasca de rigoare, sunt un adevarat fenomen. Nu am intalnit pe nimeni pana acum, student, profesor sau coleg de servici, care sa nu fie familiarizat cu "the numa numa song". Nu stiam eu de ce, intr-o seara, auzeam pe holurile caminului, O-Zone la maxim.

Eu la randul meu am devenit o vedeta in camin si la servici, pentru ca am versiunea completa a "the numa numa song", pentru ca inteleg versurile extrem de profunde ale cantecului, si pentru ca provin din aceeasi tara cu acest cantec. Mica minune O-Zone este intampinata cu entuziasm in discoteci, cluburi, petreceri, baruri, sau simple reuniuni intre cativa amici. Am fost rugata de sute de ori sa traduc versurile, dar am preferat sa nu stric bucuria oamenilor.

I-am dat unei amice mp3-ul cu toata melodia, si a insistat sa ma scoata la cina drept multumire. Nu contenea cu multumirile, si era extrem de incantata ca se va putea da mare in fata tuturor prietenilor ei americani, pentru ca acum are versiunea completa si originala, si a si primit-o de la un roman din ala adevarat. O alta amica stia evident cantecul, dar nu stia ca e romanesc. I-am spus ca e cantat de o formatie romaneasca, si reactia ei m-a surprins putin; cam la fel ar fi reactionat daca i-as fi spus ca piramidele au fost de fapt construite in Romania.

E bine. Ne indreptam intr-o directie pozitiva.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home